...

Algemene voorwaarden

1. Algemeen

Deze voorwaarden gelden voor iedere aanbieding, behandeling en transactie tussen PMU by Marisa en een klant waarop PMU by Marisa deze voorwaarden van toepassing heeft verklaart, voor zover van deze voorwaarden niet door partijen uitdrukkelijk en schriftelijk is afgeweken.

2. Afspraken

PMU by Marisa is gerechtigd om de aanbetaling niet te retourneren wanneer een klant deze annuleert. Het is wel mogelijk om de afspraak te verzetten, de aanbetaling is 1 jaar geldig. Indien de klant meer dan tien minuten later dan de afgesproken tijd op locatie komt, mag PMU by Marisa de behandeling weigeren en het gehele afgesproken bedrag in rekening brengen. PMU by Marisa moet verhindering voor een afspraak zo spoedig mogelijk, doch uiterlijk 24 uur voorafgaande aan de afspraak aan de klant melden. Mocht dit niet waargemaakt kunnen worden vanuit PMU by Marisa, neemt PMU by Marisa de verantwoording om de afspraak te verplaatsen. De behandeling dient binnen vier weken alsnog uitgevoerd te worden. De klant is ten allen tijde zelf verantwoordelijk voor het nakomen van de gemaakte afspraak.

3. Annulering wegens ziekte

De klant dient minimaal 48 uur van te voren zijn afspraak af te zeggen. De aanbetaling wordt niet geretourneerd. Wanneer de klant binnen 48 uur voorafgaande aan de afspraak annuleert, dient de klant, naast de aanbetaling, 50% van de geboekte behandeling te betalen (50% van de geboekte, volledige behandeling). PMU by Marisa factureert deze kosten en verstuurd deze via e-mail.

Indien een klant die de gehele behandeling online heeft vooruit betaald, de afspraak binnen 48 uur voorafgaande aan de afspraak annuleert, ontvangt de klant 50% van de betaling gecrediteerd binnen 3 werkdagen. Indien er wordt geannuleerd buiten de 48 uur voorafgaande aan de afspraak, ontvangt de klant het betaalde bedrag minus de 10% aanbetaling gecrediteerd binnen 3 werkdagen.

Wanneer een klant vanwege acute medische omstandigheden niet kan komen, vervallen de in rekening gebrachte kosten. De klant heeft een doktersschrift nodig om dit aan te kunnen tonen.

4. Betaling

PMU by Marisa vermeldt alle prijzen van behandelingen en producten zichtbaar op de website. De gemelde prijzen (voor de behandelingen) zijn inclusief btw, tenzij anders vermeld. Aanbiedingen in advertenties zijn geldig in de aangegeven looptijd en/of zolang de voorraad strekt. De klant dient direct na afloop van de behandeling de betaling van de behandeling en eventuele producten contant of via overboeking te voldoen, mits online is gekozen voor Klarna achteraf betalen.

Bij een gemiste afspraak wordt het gehele bedrag in rekening gebracht. Er zal een factuur verzonden worden die uiterlijk binnen 14 dagen betaald dient te zijn. Wanneer de betalingstermijn overschreden wordt volgen twee herinneringen. Als de factuur hierna nog niet betaald is zal PMU by Marisa de factuur uit handen geven aan een incassobureau. De daarbij horende kosten zijn voor de klant.

In het geval dat klant al eerder permanente make up heeft laten zetten is zij verplicht PMU by Marisa hiervan op de hoogte te stellen, zoals aangegeven bij het boeken van een behandeling. In sommige gevallen is het niet mogelijk om een behandeling uit te voeren met oude permanente make up. In het geval dat dit vooraf niet wordt overlegd wordt het volledige bedrag in rekening gebracht. De klant is verplicht om de betalingen uit te voeren bij het maken van een afspraak en gaat hiermee akkoord

5. Persoonsgegevens & Privacy

De klant voorziet PMU by Marisa vóór de eerste behandeling van alle gegevens, waarvan PMU by Marisa aangeeft dat deze noodzakelijk zijn of waarvan de klant redelijkerwijs behoort te begrijpen dat deze noodzakelijk zijn voor het zorgvuldig uitvoeren van de behandelingen. PMU by Marisa neemt de persoonlijke gegevens van de klant op in de administratie. PMU by Marisa behandelt de vertrouwelijke gegevens van de klant volgens de richtlijnen in de Wet Bescherming Persoonsgegevens. PMU by Marisa zal gegevens van de klant niet verkopen of verhuren aan derden zonder schriftelijke toestemming vooraf van de klant. Het e-mailadres van de klant wordt door PMU by Marisa gebruikt om een digitale nieuwsbrief naar te sturen, indien de klant deze niet wil ontvangen, kan de klant dit vooraf aangeven of zich afmelden voor de nieuwsbrief.

6. Geheimhouding

PMU by Marisa is verplicht tot geheimhouding van alle vertrouwelijke informatie die de klant heeft medegedeeld tijdens de behandeling. Informatie geldt als vertrouwelijk als dit door de klant is medegedeeld of als dit voortvloeit uit de aard van de informatie. De geheimhouding vervalt indien, op grond van een wettelijke bepaling of een rechterlijke uitspraak, PMU by Marisa verplicht is de vertrouwelijke informatie aan derden te verstrekken.

7. Beeldmateriaal

Voor de behandeling wordt gevraagd of de klant toestemming geeft voor het maken van foto’s en/of video’s. Deze worden gebruikt voor promotiedoeleinden. Indien er geen toestemming wordt gegeven zullen wij geen beeldmateriaal gebruiken van de klant.

8. Aansprakelijkheid

PMU by Marisa is niet aansprakelijk voor schade, van welke aard ook, ontstaan doordat PMU by Marisa is uitgegaan van door de klant verstrekte informatie over relevante lichamelijke aandoeningen, medicijngebruik, werkzaamheden of vrijetijdsbesteding. Er kan dus geen zekerheid gegeven worden dat eigendommen, producten, kleding en accessoires beschermd zijn tegen pigment en andere producten die gebruikt worden binnen pmu. PMU by Marisa is niet aansprakelijk voor verlies, diefstal of beschadiging van persoonlijke eigendommen die de klant heeft meegenomen naar de praktijk.

9. Behandelvoorwaarden

Door met de algemene voorwaarden akkoord te gaan geeft een klant het volgende aan:

9.1 De keuze om een behandeling te laten uitvoeren is uit vrije wil is genomen.

9.2 Voor en tijdens de behandeling is de klant niet onder invloed van alcohol of drugs.

9.3 De klant is ervan bewust dat de Permanent Make-Up behandeling risico’s met zich mee kán brengen waaronder infecties, littekenvorming en allergische reactie wanneer de nazorg niet goed wordt nageleefd.

9.4 De klant heeft tijdens de behandeling geen verkleuring, zwelling, bulten of enige andere vorm van irritatie of huidaandoeningen/ziekte op het werkgebied en beschouwd zichzelf gezond genoeg om de behandeling te ondergaan.

9.5 De klant is tijdens het aanbrengen van de permanente make-up niet zwanger en geeft geen borstvoeding. Waarbij de consument op het consult wel zwanger is of wel borstvoeding geeft, mag PMU by Marisa de consument weigeren en hiervoor het volledige consult in rekening brengen.

9.6 Wanneer de klant een behandeling heeft ondergaan en op eigen initiatief ervoor kiest om het door PMU by Marisa behandelde gebied te laten bijwerken of weg laseren, vervalt de garantie en enige tegemoetkoming aan de consument door PMU by Marisa. PMU by Marisa is namelijk niet meer in staat om het door PMU by Marisa behandelde gebied te controleren en herstellen, wanneer de consument het gebied door een ander heeft laten bijwerken of laseren.

10. Aansprakelijkheid uitvoering permanente make-up

PMU by Marisa is niet aansprakelijk voor ontevredenheid van de klant na het uitvoeren van een behandeling. Wel neemt PMU by Marisa verantwoordelijkheid om tegemoet te komen met een extra, kosteloze nabehandeling (mits de ontevredenheid aangetoond kan worden op technische fouten) bij dezelfde behandelaar. De verantwoording van het uitvoeren van goede nazorg, na een behandeling, ligt bij de klant zelf.
Ook is PMU by Marisa niet verantwoordelijk voor medische risico’s ten volge van een permanente make-up behandeling. Wanneer de klant in de behandelruimte aanwezig is en mondeling akkoord geeft op het starten van de behandeling, gaat de klant akkoord met onze algemene voorwaarden en neemt de verantwoordelijkheid over alle nazorg, risico’s of complicaties ten gevolge van een door PMU by Marisa uitgevoerde behandeling.

11. Beschadiging en diefstal

PMU by Marisa heeft het recht van de klant een schadevergoeding te eisen indien de klant meubilair, apparatuur, producten of ander eigendom beschadigt. PMU by Marisa meldt diefstal altijd bij de politie.

12. Behoorlijk gedrag

De klant behoort zich in de praktijk behoorlijk te gedragen volgens algemeen aanvaarde normen. Indien de klant na herhaaldelijke waarschuwingen onbehoorlijk gedrag blijft vertonen, heeft PMU by Marisa het recht de klant de toegang tot het pand te weigeren zonder opgaaf van redenen.

13. Klachten

Indien de klant een klacht heeft over de behandeling, moet deze zo spoedig mogelijk, doch binnen twee dagen na ontdekking gemeld worden aan PMU by Marisa. PMU by Marisa zal bij ontvangst van de melding een bevestiging sturen. PMU by Marisa zal de klager binnen vijf werkdagen adequaat antwoord geven. Indien een klacht gegrond is zal PMU by Marisa de behandeling opnieuw verrichten zoals overeengekomen. PMU by Marisa restitueert geen geld terug.
Indien PMU by Marisa en klager niet tot overeenstemming kunnen komen, kan de klager het geschil voorleggen aan de wetgever of mediator. 

Seraphinite AcceleratorOptimized by Seraphinite Accelerator
Turns on site high speed to be attractive for people and search engines.